tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnassa

 Se se on. KEVÄT! Ihanaa! Lumet sulaa, auriko paistaa, eläimet herää talviuniltaan... Ja sitten on se loska. Tämä ei niin ihana asia keväässä, mutta kuuluu asiaan. Onneksi oman huoneen sisustus on saatu valmiiksi ja siitähän sitten nautitaan täysin siemauksin! Varsinkin kun löysin lähistöltä ihanan pikku sisustus puodin nimeltä Cafe Latte Spirit.
 



Tässä olen minä. Ensimmäinen bloggaus on vähän lyhyt, mutta kerron nyt kuitenkin itsestäni.
Eli: asun Espoossa, olen 12-vuotias ja harrastan ratsastusta sekä sisustusta. Minulla on koira, jonka nimi on Muppe. Olen juuri sisustanut huoneeni uudestaan ja siitä tuli hieno.

Otin muutaman kuvan huoneestani ja tässä se on nyt harvinaisen siistinä. Uuteen tai no siis äidiltä saamaani lipastoon mahtuu paljon tavaraa. Onneksi, sillä sitä minulla on ja paljon onkin.
Siinä on kuva lähes koko huoneesta. Uusia liitutauluja ei kuitenkaan näy. Ne ovat kivat.
Oma suosikki huoneessani. Ihana ruskea hylly-naulakko, josta roikkuu muutama harmahtava koru. Vähän se kuitenkin kaipasi väriä.

Ensi postauksessa tulee kuvia Mupestakin.

18 kommenttia:

  1. Siisti ulkoasu. Tervetuloa blogistaniaan.

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa blogimaailmaan. Koskahan meillä neiti 11v saisi huoneensa noin siistiksi ;-)

    VastaaPoista
  3. äklöttävä huone!

    VastaaPoista
  4. Jaa no mä tykkään kukas muute oot

    VastaaPoista
  5. Moi Rousku!
    Menikö ussan koe hyvin?
    Oon muuten Hemppa Koo

    VastaaPoista
  6. Kuinka usein aiot muuten blggailla tänne?
    oon edelleen HK

    VastaaPoista
  7. Katos Hemuli on tullu tänne

    VastaaPoista
  8. tyhmä en oo hemuli ite oot viilenaattori.
    käyt muuten aika usein täällä. uuh aah ooh <3

    VastaaPoista
  9. Oon käyny 2 kertaa ? ja Ronjalta tais loppuu kiinnostus ku ei kirjota tänne enää

    VastaaPoista
  10. joo mäki oon käynyt jotain 10 kertaa xd kun aina miettii etä oisko se nyt jotain kirjottanut.

    VastaaPoista
  11. voisitko postata useammin?

    VastaaPoista
  12. millo seuravaa postaus

    VastaaPoista
  13. kirjota jotain vai aiotko lopettaa tän

    VastaaPoista
  14. eiks teil oo muuta elämää??????????????????? ronja

    VastaaPoista
  15. oksettava huone!!!!!!!! ei pahal :D

    VastaaPoista